26/8/12

Περίεργες διαμαρτυρίες

  • Τι έγινε ρε παιδιά; Πήγαν οι διώκτες των φοροφυγάδων στην Ύδρα να πιάσουν το φοροφυγά εστιάτορα και ο κόσμος την έπεσε στους διώκτες; Ωραίο! Να μη πληρώσουν φόρο οι εστιάτορες της Ύδρας, να μη πληρώσουν και αυτοί της Μυκόνου ή της Πάρου και της Σαντορίνης. Να μη πληρώσω κι εγώ, να μη πληρώσεις και συ αγαπητέ αναγνώστη, να δούμε ποιος θα πληρώσει σ’ αυτή την ωραία χώρα…
  • Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ΣΔΟΕ οι φορολογικές παραβάσεις στις τουριστικές περιοχές κινούνται σε επίπεδα άνω του 55%, αφού όπως ανακοινώθηκε, από 6/7/12 μέχρι 19/8/12 πραγματοποιήθηκαν 4.067 έλεγχοι, κατά τους οποίους βρέθηκαν 2.266 παραβάτες και διαπιστώθηκαν 31.237 παραβάσεις. Θα πρέπει να έγιναν πολλές εξεγέρσεις σ’ εκείνα τα μέρη, φαντάζομαι!!!
  • Έχουμε και τους πολιτικούς που κάνουν τις πάπιες και συνεχίζουν να συμπεριφέρονται σαν να μην τρέχει τίποτα. Διαπιστώνεις ότι κανείς δεν τιμωρείται για τίποτα και μετά αναρωτιέσαι γιατί πάμε κατά διαόλου. Πώς να μην αναρωτηθείς… ή πώς να μην πάμε;
  • Κατηγορούσαν κάποτε και οι φαρμακοποιοί την κυβέρνηση, ότι προσπαθεί να «εμπορευματοποιήσει την υγεία» με το να προωθεί τα γενόσημα και να δίνει νέες άδειες για τα φαρμακεία και «προ ημερών που τελείωσαν τα φάρμακά μου για την πίεση, για την υγεία μου, μου είπαν ότι δεν εκτελούν τη συνταγή γιατί δεν τους πληρώνω μετρητοίς». Αυτό μου έγραφε, ένας πρώτος μου ξάδερφος από την επαρχία και δεν ήξερα τι να του απαντήσω, γι’ αυτού του είδους το εμπόριο.
  • Ενώ ο άλλος μου ξάδερφος, λίγο πιο μακρινός αυτή τη φορά, διετέλεσε μια μέρα πρόεδρος της Βουλής και διόρισε την κόρη του, καλέ μου αναγνώστη. Θα μπορούσε, δικαιολογήθηκε, να έχει διορίσει έξι, αλλά δεν το έκανε και μου θύμισε τον άλλο τον συνάδελφό του, που έλεγε πριν λίγα χρόνια, πως αφού κάτι που είχε διαπράξει «ήταν νόμιμο, άρα ήταν και ηθικό».
  • Εν τω μεταξύ, από έρευνα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (του γνωστού και ως ΟΟΣΑ) προέκυψε ότι ο μέσος Έλληνας εργαζόμενος εργάζεται 2.017 ώρες ανά έτος, ενώ ο αντίστοιχος Γερμανός εργάζεται μόνον 1.408 ώρες ετησίως και οι Ολλανδοί μόνον 1.377 ώρες! Κι εγώ έχω μια απορία: Αφού εμείς δουλεύουμε περισσότερες ώρες από αυτούς, πώς γίνεται η Γερμανία και η Ολλανδία να είναι οι πιο παραγωγικές χώρες στον κόσμο;
  • Είδα δε ξαφνικά και το ντοκιμαντέρ στο BBC-World (είδατε τι κάνει η νέα ψηφιακή πλατφόρμα;) με τίτλο «My country: Greece», το οποίο φιλοξενούσε τις απόψεις ενός οδηγού ταξί, δύο φοιτητριών, ενός οικοδόμου και των μελών του συγκροτήματος Locomondo και «έπαθα μια ψυχολογία» (αξέχαστε Μπιθικώτση).
  • Οι άνθρωποι μιλούσαν για την κρίση, την ανεργία και τη μαύρη εργασία, αλλά βρε παιδί μου, η εικόνα που αναδυόταν απ’ όλο το concept (για να χρησιμοποιήσω την αγγλική έκφραση) ήταν μια κακομοιριά, μια μιζέρια και το μήνυμα πως ευκαιρίες για δουλειά υπάρχουν μόνο στις καφετερίες μας (που την αράζουμε για φραπέ) και πως οι νέοι φεύγουν μετανάστες γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.
  • Έτσι μας βλέπουν οι ξένοι; Δεν ξέρω αγαπητέ αναγνώστη, αλλά αν το είδες και έβγαλες άλλο συμπέρασμα, γράψε μου να με παρηγορήσεις, διότι έχουμε δίκιο που αναρωτιόμαστε γιατί δεν πάμε καλά.
(Δημοσιεύτηκε στην Αμαρυσία στις 25-8-2012)