1/4/15

Παν-δη-μια

Υπόθεση: Με χιουμοριστική διάθεση, ο Δημήτρης Πιατάς γράφει για την «Παν-δη-μια»: «Πρόθεσή μου ήταν να κάνω κινηματογραφική ταινία μυθοπλασίας, αλλά με την κρίση που μαστίζει τη χώρα μας μου βγήκε ντοκιμαντέρ! ...γιατί το φόντο της ταινίας ήταν η χρεοκοπημένη Ελλάδα - υπαρκτό πρόβλημα - ο κανιβαλισμός των κίτρινων Μ.Μ.Ε. - βλέπε διασυρμό του Καθηγητή Φιλοσοφίας και τέως Πρύτανη Θεοδόση Πελεγρίνη, λόγω ενασχόλησής του με τα καλλιτεχνικά - και, τέλος, ο τίτλος της ταινίας που παραπέμπει στο διεθνές πρόβλημα του ΕΜΠΟΛΑ... Αυτό το λάθος είναι η αρχή της κωμωδίας μου... όμως επιμένω ότι έκανα ταινία μυθοπλασίας και όχι ντοκιμαντέρ... Κωμωδία...αλλά ΜΑΥΡΗ!...»
Κριτική: Εντάξει, ο κύριος Πιατάς ήθελε να κάνει μια ταινία μυθοπλασίας και του βγήκε… ντοκιμαντέρ, ήθελε κωμωδία και του βγήκε «μαύρη», όπως αναφέρει, αλλά προσωπικά, ούτε ως μαύρη δεν την είδα.
Δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι ο ταλαντούχος ηθοποιός Δημήτρης Πιατάς, μου έδειξε ότι ως σκηνοθέτης έχει ανησυχίες και προβληματισμούς. 
Επίσης, μου έδειξε ότι μπορεί να διαχειριστεί ηθοποιούς και καθηγητές πανεπιστημίου και δημοσιογράφους και κομπάρσους. 
Ταυτόχρονα, διαπίστωσα ότι ο Θεοδόσης Πελεγρίνης έχει ταλέντο (να προχωρήσει ο άνθρωπος). Αλλά… 
Πολλά τα θέματα που θέλει να θίξει ο σκηνοθέτης και στριμωγμένα. Οπότε κάπου κατά την ταπεινή μου γνώμη, χάνεται ο κύριος στόχος. Περίμενα καλύτερη εστίαση, ώστε να μη βγει χαοτικό το αποτέλεσμα. Δε λέω. Η οικονομική κρίση –και όχι μόνο στη χώρα μας- δημιουργεί παράπλευρες συνέπειες, αλλά η ταινία είναι πολύ φορτωμένη. Τα πάντα όλα, δηλαδή.
Σκηνοθεσία Δημήτρη Πιατά
Με τους Θεοδόση Πελεγρίνη, Δημήτρη Πιατά, Μιχάλη Μητρούση, Μάκη Παπαδημητρίου, Λουκία Πιστιόλα
Προβάλλεται από 2/4/15